Jak zmienić / anulować zamówienie?

Możesz samodzielnie anulować lub zmienić zamówienie, jeżeli ma ono status "nieobsłużone". Zaloguj się na swoim koncie, odszukaj informacje o zamówieniu i kliknij link "Anuluj zamówienie" lub "Edytuj zamówienie". Możesz również przejść do edycji zamówienia klikając link znajdujący się w wiadomości e-mail, którą wysłaliśmy do Ciebie po złożeniu zamówienia.

Jeżeli Twoje zamówienie ma inny status niż "nieobsłużone", to zmiana lub anulowanie zamówienia możliwe jest tylko przez obsługę sklepu. Zamówienie o statusie "realizowane", "gotowe do wysłania" lub "wysłane" mogło już opuścić nasz magazyn, dlatego nie gwarantujemy, że będzie możliwa jego zmiana lub anulowanie, chyba że obsługa sklepu potwierdzi, że jest taka możliwość.

 

 

Nasza strona używa plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki lub opuść naszą stronę. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Twoich urządzeniach. Wykorzystanie cookies pozwala nam zapewnić Tobie maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszej strony. Więcej informacji o możliwosciach zmiany ustawień przeglądarki w Polityce prywatności.
Przeglądarka ustawiona prawidłowo (zamknij)
pixel