Czy mogę kontaktować się lub umówić z kurierem?
Firma przewozowa nie zapewnia możliwości kontaktowania się z kurierem obsługującym Twoje zamówienie. W razie potrzeby kontaktuj się bezpośrednio z najbliższym oddziałem firmy przewozowej.
Jeżeli odbiór przesyłki od kuriera w ciągu dnia jest niemożliwy albo kłopotliwy, wybierz inny sposób dostawy (np. paczkomat). Przewidziane są maksymalnie 2 próby doręczenia. Jeżeli okażą się one nieskuteczne, przesyłka wróci do nadawcy.
Kurier może kontaktować się z Tobą telefonicznie przed doręczeniem paczki. Jeżeli nie zastanie Cię, może zostawić paczkę u innego domownika, albo zostawić awizo.
Informacje istotne dla kuriera wpisz w polu "Uwagi dla kuriera" w trakcie składania zamówienia (np. dzwonić, zostawić u domownika, zostawić na recepcji, itp.)
Nie możesz zlecić doręczenia w określonych godzinach lub w dni wolne od pracy albo pod inny adres dostawy, niż wskazałeś w zmówieniu.